REKLAMA W TWOIM LOKALU

IDEALNY NOŚNIK REKLAMY DLA BRANŻY HORECA

RESTAURACJE

BARY

CATERING

HOTELE

KAWIARNIE

DLACZEGO QUICK PICK?

Reklama obecna przez cały czas trwania posiłku (średnio 18–60 minut)

Umieszczona w miejscu skupienia uwagi – na stole, w centrum spotkania

Atrakcyjna forma – produkt wygląda elegancko

Aż 78% klientów zapamiętuje obecność produktu na stole

61% badanych zapamiętuje przekaz reklamowy i rozpoznaje markę

45% klientów zabiera produkt ze sobą – reklama działa również po wyjściu z lokalu

Nośnik reklamowy, który działa!

Subtelna forma, długie działanie, wysoka skuteczność.

Quick Pick to nie tylko elegancka wykałaczka – to również skuteczne narzędzie marketingowe. Umieszczone na stole w restauracji, opakowanie z nadrukiem reklamowym to przestrzeń, która przyciąga uwagę i zostaje z odbiorcą na długo. Reklama, którą klient widzi, trzyma w dłoni, a często… zabiera ze sobą.

DLACZEGO WARTO PERSONALIZOWAĆ?

Nośnik reklamowy w 100% zgodny z identyfikacją Twojej marki

Możliwość druku grafiki, logotypu, hasła lub QR kodu

Dopasowanie opakowania do okazji, sezonu lub kampanii tematycznej

Zapamiętywalność przekazu znacznie wyższa niż w reklamie online czy TV

TARGET

Precyzyjne dotarcie do wartościowej grupy docelowej

Twoja reklama trafia do osób:

  • aktywnych zawodowo (94% klientów)
  • w wieku 18–45 lat (78%)
  • ceniących jakość, styl i nowinki
  • gotowych do wydawania – nie tylko na jedzenie, ale i na marki, które rozumieją ich styl życia

 

Quick Pick pozwala dotrzeć dokładnie tam, gdzie chcesz – dzięki geotargetowaniu kampanii możesz skupić się na konkretnych miastach, dzielnicach, a nawet ulicach.

WARTOŚĆ DODANA

Reklama + produkt użytkowy = większe zaangażowanie.

0 %

76% badanych uważa, że produkt powinien być dostępny w każdej restauracji

0 %

66% ocenia Quick Pick jako bardzo użyteczny

0 %

76% pokazałoby produkt znajomym – zasięg kampanii rośnie naturalnie